S katerim sezonskim sadjem lahko izboljšate vaš imunski sistem?

0
164
Foto: Flickr

Jesensko sadje je le še eden izmed razlogov, zaradi katerih je ta letni čas precej priljubljen. Poleg okusnosti pa so ti sadeži tudi izredno dobri za imunski sistem.

Jedilnik naj bo sestavljen tudi iz sezonskega sadja, ki naj bo sveže in pripravljeno na različne načine.

Limona

Limona je izjemno zdrava, saj vsebuje ogromno vitamina C, glavnega zaščitnika našega imunskega sistema. Omenjeni vitamin čisti organizem in nam pomaga vzdrževati zdravje.

Limona je polna C-vitamina. Foto: Verywell

Hruška

Hruška je za mnoge najbolj priljubljen jesenski sadež. To okusno sadje je izvor vitamina C, K, B2, B3 in B6. Za nosečnice in matere, ki dojijo, je izredno pomembna informacija ta, da hruška vsebuje folno kislino. Poleg tega se hruške ponašajo z visoko vsebnostjo kalcija, magnezija in kalija, pa tudi številnih antioksidantov.

Grozdje

Čeprav poznamo številne vrste grozdja, vas bo vsako oskrbelo s telesu potrebnimi vitamini, ki bodo osvežili vaš organizem. Grozdje vsebuje obilo vitamina A, B6, B in tudi folno kislino, ne smemo pa pozabiti niti na vitamin C.

Katerakoli vrsta grozdja je dobrodošla. Foto: Vinfolio Blog

Fige

V figah je tudi do 80 odstotkov vode, vsebujejo pa tudi največjo količino naravnih sladkorjev, ki so prvovrsten vir energije. Ta sadež spodbuja delovanje možganov in izboljšuje koncentracijo ter spomin. Odlične so tudi za prebavo.

Tudi fige lahko pripravimo na nešteto različnih in kreativnih načinov. Foto: The Spruce

Jabolko

Jabolko je na prvi pogled čisto običajen sadež, morda celo “dolgočasen”, a vedeti moramo, da tisti stari rek “Eno jabolko na dan odžene zdravnika stran” zagotovo ni iz trte izvit. Jabolko vsebuje povprečno 4,5 grama vlaknin.