Pestro poletje za Univerzitetni inkubator Primorske

0
168

Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske (UIP) ne počiva niti v vročih poletnih mesecih. Po lanskoletni uspešni sezoni, v kateri so zabeležili veliko uspehov svojih mentorirancev in inkubiranih start-up podjetij, nadaljujejo usposabljanja mladih, ki želijo uresničiti poslovne ideje in se podati v podjetniške vode.

V sodelovanju z Agencijo SPIRIT in ostalimi partnerji so v prvi polovici maja že 13. leto zapored povabili vse inovativne podjetnike in potencialne podjetnike vseh starosti, da se prijavijo na natečaj za najboljšo podjetniško idejo Podjetna Primorska 2019. Do 15. maja se jih je prijavilo več kot 20, v finale pa se je za zdaj uspelo prebiti dvanajstim podjetniškim skupinam in posameznikom. Start-up podjetniki, ki imajo podjetje mlajše od treh let, se še vedno lahko prijavijo na natečaj z nagradnim skladom 30.000 evrov. Prijave v kategoriji Start-up Accelerator Navigator ostajajo odprte do 30. avgusta 2019.

Prvi finalisti so že zavihali rokave in začeli delo. Na delavnicah, ki jih je zanje organiziral UIP, so že usvojili znanja iz predstavitve podjetniške ideje pred strokovno komisijo, investitorji in ne nazadnje kupci, bolje so spoznali programsko okolje Mikrobiz za pripravo finančnega načrta, podjetniško načrtovanje, odkrili so pomen optimizacije spletne strani, tokrat pa je bila na vrsti komunikacijska strategija.

Program dogodka je bil usmerjen v ozaveščanje udeležencev o programu SIO 2018–2019, udeleženci dogodka pa so pridobili tako teoretična kot praktična izhodišča za pripravo osnovne komunikacijske strategije svoje znamke ali podjetja. Te je predstavil Marko Kotnik, direktor oglaševalske agencije Sicirus, pridružil se mu je Tilen Pajek z Radia Capris.

Kotnik je opazil, da nekateri podjetniki premalo denarja in časa posvetijo komunikaciji ter prodaji storitve. Ne zavedajo se, da nista dovolj le kakovostna storitev ali produkt, temveč prava predstavitev, ob pravem času in pravim ljudem. Spregovoril je o uporabi družbenih omrežij pri oglaševanju in izpostavil Instagram kot medij za mlajšo populacijo, kjer so objave smiselne le, če imamo dobre fotografije. Facebook pri oglaševanju uporabimo, ko želimo nagovoriti starejše od 23 let. Pri obeh izpostavljenih omrežjih sta ključnega pomena označevanje ljudi in uporaba hashtagov.

Pomembno je, da naš oglas izstopa, komunikacija mora biti neposredna in jasna, na koncu vsake komunikacije pa mora biti klic k akciji.

 

Tilen Pajek z Radia Capris je v zadnjih letih opazil, da radio ne več samo poslušamo, ampak tudi gledamo, saj se radijski program in oglaševanje dopolnjujeta z objavami na družbenih omrežjih, da bi jih približali potrošnikom. Dodal je, da so kratki oglasi bolj razumljivi, saj jim lažje sledimo.

Na UIP-u obljubljajo, da bodo v naslednjih mesecih postregli še s kopico zelo zanimivih in koristnih delavnic, zato vas vabijo, da obiščete njihovo spletno stran www.uip.si ali Facebook profil, kjer so objavljena vsa vabila na dogodke.