Zaključila so se izobraževanja digitalnega marketinga

0
183

Včeraj so v Pretorski palači izpeljali še zadnje izobraževanje na temo digitalnega marketinga v turizmu.

Kot je znano, je Mestna občina Koper v sklopu projekta Digitalne promocije vodilne destinacije Koper, ki je sofinanciran s strani MGRT, Evropski sklad za regionalni razvoj, v sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki v zadnjem mescu izvedla sklop štirih izobraževanj na temo digitalnega marketinga v turizmu.

Izobraževanja so bila v prvi vrsti namenjena turističnim ponudkom, pa tudi vsem ostalim, ki se v destinaciji Koper ukvarjajo s področjem turizma. Cilj izobraževanj pa je bil, da bi jim približali delovanje spletnih rezervacijskih platform, družbenih medijev, pojavnost na Googlovem iskalniku, pa tudi vsebinski marketing in temeljne zakonitosti fotografiranja. Prav omenjeni temi sta bili rdeča nit včerajšnjega, zadnjega izobraževanja.  Delvin Flisek je občinstvu predstavil nekaj osnov fotografiranja, Nika Kristina Butina pa se je osredotočila vsebinski marketing in story-telling oziroma zgodbarjenje, ki pri kupcih oziroma v primeru turizma pri potencialnih gostih vzbudi zaupanje in zanimanje za nakup izdelka oziroma obisk destinacije. Po njenih besedah je pri nagovarjanju potencialnih strank oziroma turistov  dobro definirati tudi t.i. persone oziroma ključne kupce, katerim ustrezno prilagodimo način komuniciranja.

Sodeč po prvih odzivih udeležencev izobraževanj, so bila ta zanje zelo koristna. Bo pa občina v kratkem zadovoljstvo pri udeležencih izobraževanj preverila tudi prek spletne ankete. Na ta način bo pridobila tudi ideje in pobude za naslednja izobraževanja.