Slovenska Istra na vodilni svetovni turistični borzi v Berlinu

0
516

Minule dni je v nemški prestolnici potekala ena najpomembnejših in največjih turističnih borz na svetu – ITB Berlin, ki je gostila okoli 10.000 razstavljavcev in organizacij iz več kot 186  držav in okoli 110.000 poslovnih obiskovalcev. Na slovenski stojnici se je v družbi tridesetih destinacij in turističnih ponudnikov predstavila tudi slovenska Istra.

Na pomembni turistični borzi ITB Berlin so se Turistična organizacija Koper, Turistični združenji Portorož in Izola ter Občina Ankaran povezali in predstavili produkte slovenske Istre. Nemški strokovni javnosti in turistom – nemški turisti so po številu hotelskih prenočitev v slovenski Istri takoj za Avstrijci in Italijani – se je slovenska Istra predstavila z raznolikimi aktivnimi doživetji, kulinariko, naravno in kulturno dediščino ter 5-zvezdičnimi doživetji, ki jih je moč izkusiti na destinaciji.

Na ITB Berlinu so predstavljeni vsi zadnji trendi v turizmu.

Na stojnici Slovenske turistične organizacije je zanimivo sejemsko dogajanje pripravilo Združenje zgodovinskih mest Slovenije, katere člana sta tudi mesti Koper in Piran. Za animacijo so tokrat poskrbela gorenjska mesta s staro kovaško delavnico in čipkarico, vseh 17 mest članic Združenja zgodovinskih mest pa so obiskovalci lahko spoznali tudi z igro kolo sreče.

Kulturni turizem je bil rdeča nit nastopa Slovenije na ITB Berlin, kjer se je strokovni in širši javnosti predstavilo kar 30 podjetji in destinacij, s ciljem predstavitve Slovenije kot butične, zelene, aktivne in zdrave destinacije za zahtevnega gosta. Slovenija je prejela prestižno priznanje Sustainable Destinations 2018 Top 100 v kategoriji Best of the Planet – Best of Europe in je s tem postala ena od šestih najboljših destinacij na svetu in najboljša v Evropi. Za odličnost na področju promocijsko-komunikacijskih orodij je Slovenska turistična organizacija prejela tudi nagradi The Golden City Gate.

ITB Berlin se uvršča v sam vrh mednarodnih turističnih borz in se osredotoča na zadnje trende v turizmu. V ospredju so bili digitalizacija, edinstvena doživetja, povezovanje med ponudniki in s tem poenostavitev izkušenj za goste. Predstavitve destinacij spremljajo številna izobraževanja s svetovno znanimi govorniki, novinarske konference in številni spremljevalni dogodki.