DomovNaši krajiVse več turističnih agencij vabi na Čudolandijo

Vse več turističnih agencij vabi na Čudolandijo

Naši kraji Preglej vse novice
Deli vsebino

Koprska Čudolandija že takoj po odprtju spodbudila zanimanje turističnih agencij, ki jo dva tedna po otvoritvi že uvrščajo v svoje programe.

Koper se uvršča med deset najbolj zaželenih krajev za življenje v Sloveniji. Po kazalnikih gospodarske moči pa še višje. Zato se je Mestna občina Koper odločila, da nadalje razvija turistični potencial občine. Koper želi postati najbolj obiskano adventno mesto na Jadranski obali. S tem bi se zmanjšala odvisnost od poletne sezone in odprl dodatni gospodarski potencial. Na koprski občini pozitivne učinke pričakujejo na področju povečanja obiskanosti mesta, prihodkov gospodarskih subjektov in občinskih prihodkov. S tem se Koper želi približati tradicionalno novoletno okrašenim velikim evropskim mestom. Priložnost za dodatne aktivnosti so zaznale tudi turistične agencije, ki so že oblikovale svoje ponudbe in začele z vodenimi obiski Kopra.

 

Čudolandija je svoja vrata odprla 9. novembra in na otvoritveni večer pritegnila več kot 25.000 obiskovalcev iz obale in drugod. Obiskovalci so v okrašenem mestu prepoznali kreativni naboj Kopra ter priložnost za druženje, ponudniki gostinskih storitev in vinarji pa so zaznali povečan obisk gostov. Svetlobna okrasitev tako prinaša priložnosti na ustvarjalnem, kulturnem, turističnem in rekreativnem področju.

Župan Mestne občine Koper Boris Popovič je poudaril, da je »sezonsko nihanje obiska eden poglavitnih izzivov turističnega razvoja mesta in občine, cilj Čudolandije pa je, da bi jesensko-zimski časa postal eden trženjsko najbolj uspešnih obdobij v turističnem koledarju. Zavedamo se, da rezultati, ki jih želimo doseči niso dosegljivi že v prvem letu in enako je veljalo tudi za Ljubljano, Zagreb ali Salzburg. Po začetni investiciji bo potrebno krepiti in dopolnjevati program ter promocijo, veseli pa nas, da so prve reakcije turističnega gospodarstva pozitivne.«

Mestno jedro bo poslej še bolj odprto za razvoj gostinske ponudbe, obisk mednarodno priznanih glasbenikov in najmlajših, saj v Kopru že naslednji teden, in sicer v sredo, 28. novembra ob 17. uri, odpira tudi drsališče. Tradicionalno najbolj zaželena zabava najmlajših. S tem Koper povezuje tradicijo z novim in povečuje doseg občine. Spodbudna je pozornost turističnih agencij, kot tudi hotelirjev, ki vseskozi iščejo ponudbo, s katero lahko bogatijo bivanje svojih gostov.