DomovNaši krajiMed zmagovalci turističnega hackathona tudi Primorci

Med zmagovalci turističnega hackathona tudi Primorci

Naši kraji Preglej vse novice
Deli vsebino

Minuli teden je na Dnevih slovenskega turizma potekal tudi prvi vseslovenski turistični hackathon Slovenija za 5-zvezdična doživetja. Med štiri zmagovalne ekipe so se uvrstili tudi predstavniki slovenske Istre.

Prvega dvodnevnega vseslovenskega turističnega hackathona »Slovenija za 5–zvezdična doživetja« se je udeležilo približno 90 udeležencev, ki so v tekmovanju skupin reševali poslovne izzive za 5-zvezdični slovenski turizem. Eno od ekip so predstavljali tudi zaposleni na Turistični organizaciji Koper, ki so predstavili idejo Outstanding Spring Pleasure, druga ekipa iz slovenske Istre, ki so jo sestavljali Mateja Hrvatin Kozlovič (Hiške slovenske Istre), Janja Novoselc (Kaspr), Urška Križman Vižintin (IstraTerra), Simon Hrvatin (Re-tel d.o.o.) in dr. Samo Božič (BLCKB d.o.o.), pa so se z idejo Istrian Golden, Heritage&Experience uvrstili med zmagovalce.

Eno od ekip Hackathona so predstavljali tudi zaposleni na Turistični organizaciji Koper. Foto: TOK

»Izhajali smo iz podatka, da je leta 2016 s potniškimi ladjami v Koper prišlo 80.000 potnikov. Po raziskavi potniki med postankom v povprečju porabijo 78 evrov na osebo, zato smo razmišljali, kako dvigniti to porabo. Odločili smo se, da zanje pripravimo ekskluzivno doživetje, ki je namenjeno parom in zajema od prikaza lova na tartufe, do spoznavanja gastronomske kulturne dediščine skupaj s Šavrinko , do cooking showa s 5 hodnim menijem«, je pojasnila vodja zmagovalne ekipe Mateja Hrvatin Kozlovič. Ostali zmagovalci so bili ekipa Srečni Gams s projektom Simple Luxuries, Zgodbarji iz Laškega s projektom Spremeni tok zgodovine in Sloveniatripping, ki je svoj izziv poimenovala Enrich Your Travel.

Štiri zmagovalne ekipe, ki so prepričale strokovno žirijo, so osvojile celoletni coaching in denarno nagrado v vrednosti 1000 evrov za zagon idej.

Sicer pa je bil Hackathon izveden kot ena od aktivnosti STO s ciljem oblikovanja inovativnih turističnih produktov, predvsem produktov višje dodane vrednosti. Ciljni turist slovenskega turizma je namreč zahteven gost, ki išče edinstvena 5 zvezdična doživetja. Hackathon je organizirala STO v sodelovanju s CorpoHub.