Slovenska Istra se je predstavila na najpomembnejšem italijanskem B2B sejmu

0
581

Minuli teden se je destinacija Slovenska Istra predstavila na najpomembnejšem italijanskem B2B sejmu TTG v Riminiju. 

Občina Ankaran, Turistična organizacija Koper ter Turistični združenji Portorož in Izola so ponovno združili moči. Minuli teden so se tako predstavili na italijanskem B2B sejmu TTG v Riminiju, kjer je slovenska Istra, skupaj s Postojnsko jamo, prevzela vlogo nosilca animacije na slovenski stojnici. Tokrat se je predstavila z  zgodbo morja, soli, ribištva in starih obrti, predvsem pletenja vozlov in ribiških mrež, ki jih je na sejmu prikazoval Ladislav Štrukelj. Destinacija se je poleg tega predstavila tudi s pestro kulinarično ponudbo, ki jo je za sedanje in bodoče italijanske poslovne partnerje pripravljala ekipa Gostilne Sonja, na čelu z Dušanom Brkičem.

V okviru sejma sta direktorja turističnih združenj, Igor Novel in Dean Kocjančič destinacijo slovenska Istra še podrobneje predstavila pomembnim italijanskim urednikom, novinarjem in blogerjem.

TTG Incontri je sicer vodilni dogodek potovalne industrije v Italiji, hkrati pa eden pomembnejših mednarodnih B2B turističnih dogodkov v Evropi. Od 10. do 12. oktobra je sejmišče v Riminiju gostilo tudi mednarodne salone TTG Travel Experience, SIA Hospitality Design in SUN Beach & Outdoor Style, kar skupaj predstavlja največje prizorišče posvečeno turizmu na italijanskem trgu. V preteklem letu je TTG obiskalo več kot 72.000 posameznikov in strokovnjakov s področja turizma iz 90 držav.

Za slovensko Istro je italijanski trg med najpomembnejšimi 

Slovensko Istro je v prvih osmih mesecih letošnjega leta po podatkih SURS-a obiskalo 74.286 italijanskih gostov, ki so pri nas opravili skupaj 197.346 nočitev. Italijanski trg je za Istro zelo pomemben, gostje iz tega trga pa predstavljajo okoli 14 % vseh tujih gostov po opravljenih nočitvah.

Skupne aktivnosti pa se nadaljujejo tudi na drugih trgih. Že ta teden bo slovensko Istro obiskala srbska novinarka, ki pripravlja obsežnejšo reportažo o destinaciji, prav tako pa je v zaključni fazi skupni video destinacije, v okviru katerega so pridobili tudi nove foto materiale.